تلاش برای حفظ عنوان «تبریزِ بدون کودک کار»

فرماندار تبریز گفت: تبریز از سال ها قبل عنوان «شهر بدون متکدی و کودک خیابانی» را به خود اختصاص داده است و این یکی از افتخارات شهر ما به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، بهروز مهدوی در جریان بازدید از مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی فرزندان رحمت، ضمن تشکر از زحمات این خیریه و فعالیت های بهزیستی استان در ساماندهی کودکان کار افزود: تلاش می کنیم با کمک این جمع افتخار تبریز بدون کودک کار خیابانی را برای همیشه در این شهر نگه داریم.

مهدوی بر لزوم مشارکت سایر خیریه ها در تحت پوشش قرار دادن کودکان کار تاکید کرد.

وی در ادامه بر برنامه ریزی دقیق در کارگروه به منظور رسیدگی هرچه بهتر به امور کودکان کار با حضور اعضای ارگان های تاکید کرد.

افزایش خدمت رسانی به مردم در سایه وحدتِ بخش خصوصی و دولتی 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بازدید از مرکز ساماندهی کودکان کار و خیابانی  فرزندان رحمت، وحدتِ بین بخش خصوصی و دولتی را لازمه تحقق اهداف در تمام زمینه ها دانست.

دکتر فرگل صحاف، با بیان اینکه همدلی و همیاری بین ارگان های مختلف زمینه ساز افزایش کیفیت ارائه خدمات است، گفت: پیشرفت بخش دولتی و خصوصی در کنار هم میسر است، نه در برابر هم.

وی با قدردانی از فعالیت های عوامل مرکز در رابطه با خدمت رسانی به جامعه هدف بیان کرد: نتیجه اقدامات این مجموعه در رابطه با حمایت از کودکان کار در شهر کاملا محسوس است و امیدواریم با همراهی و همکاری این خیریه با بهزیستی هر چه بیشتر شاهد بهبود شرایط زندگی این کودکان باشیم.

شایان ذکر است فرماندار شهرستان تبریز و مدیر کل بهزیستی استان پس از جلسه مذکور از بخشهای مختلف مرکز بازدید کردند.

در ابتدای نشست مدیرعامل مرکز گزارشی جامع از فعالیت ها و اقدامات ساماندهی کودکان کار ارایه داد.

کد خبر 21606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد