پیام تبریک دکتر حسین نحوی نژاد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدو یاد آور ایامی است پر از شور وشادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

قفس تنگ اسارت نه تنها کبوتران ایثار و رشادت را از پای نیانداخت، بلکه آنان را آبدیده و سفیران سربلند ایران اسلامی نمود تا صدای آزادگی و آزادیخواهی و مبارزه با ظلم و سرسپردگی را از همان سیاه چال های بعثی به گوش جهانیان برسانند .

خاطره از دست دادن همسنگران و هم رزمانشان در جبهه ها و شنکنجه های تمام نشدنی بعثی های جنایتکار هیچ گاه آرمانشان را تزلزلی نبخشید و غنیمت و فرصتی شد تا امروز شاهد آزادی، امنیت و سربلندی و افتخار ایران اسلامی باشیم.

اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم

کد خبر 21579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد