دامغان | توزیع ۶۴۰ کیلو گوشت قربانی بین توانخواهان تحت حمایت

زحمتکش گفت : با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شیوع ویروس کرونا در جامعه، توزیع بسته های حمایتی گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیاز مندان و جامعه هدف بهزیستی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه مشارکت  به مناسبت دهه ولایت در این شهرستان ارئه کرد.

زحمتکش با بیان اینکه در دنیای امروز مشارکت یکی از عناصر اصلی در رشد و توسعه است اظهار داشتند: اداره بهزیستی شهرستان بمناسبت دهه ولایت با همکاری خیرین ۶۴۰ کیلو گرم گوشت قرمز به ارزش ۶۴۰۰۰۰۰۰۰ریال، ۱۲۵ بسته مواد غذایی به ارزش ۲۶۸۷۵۰۰۰۰ریال شامل برنج، حبوبات، خرما، ماکارانی، روغن و سویا، ۶۰۰ پرس غذا به ارزش ۱۲۰۰۰۰۰۰۰ریال، ۳۰۰۰قرص نان به ارزش ۷۵۰۰۰۰۰ریال و ۱۰۰۰عدد ماسک به ارزش ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال و جمعا به مبلغ ۱۰۶۱۲۵۰۰۰۰ریال بین توانخواهان شهرستان توزیع گردیده است.

ایشان در ادامه داد با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  شیوع ویروس کرونا در جامعه، توزیع بسته های حمایتی گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیاز مندان و جامعه هدف بهزیستی می باشد.

کد خبر 21573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد