خبرنگاران تقویت کننده نگاه مردم به بهزیستی هستند

حمایت از اصحاب رسانه و قلم که فعالیت‌های بهزیستی را درک کرده و در راستای تحقق اهداف سازمان قدم بر می‌دارند، باید به شکلی معقول انجام شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از میزان؛ سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی اظهار داشت: تمامی صنوف و اقشار جایگاهی مناسب در تقویم کشور دارند و خبرنگاران نیز به واسطه شهادت محمود صارمی از خبرنگاران فعال خبرگزاری جمهوری اسلامی که در شهر مزار شریف کشور افغانستان به دست گروه‌های ملحد به شهادت رسید، روزی را در تقویم به خود اختصاص یافته دارند که با افتخار شهادت این روز گرامی داشته می‌شود. 

محمود ابراهیمی نقش خبرنگاران را در گام دوم انقلاب اسلامی حیاتی و موثر دانست و گفت: تمامی رسانه‌های غربی و مخالف جمهوری اسلامی تلاش دارند نمایی وارونه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دنیا به نمایش بگذارند و اینجا تاثیر خبرنگاران ارزشی و پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دوستدار کشور است که با شفاف سازی‌هایی که انجام می‌دهند، نقشه رسانه‌های غربی را خنثی می‌کنند. 

ابراهیمی در رابطه با خبرنگاران اضافه کرد: حمایت از اصحاب رسانه و قلم که فعالیت‌های بهزیستی را درک کرده و در راستای تحقق اهداف سازمان قدم بر می‌دارند، باید به شکلی معقول انجام شود.

وی در ادامه به برنامه‌های صورت گرفته در راستای تکریم خبرنگاران همراه بهزیستی در استان تهران پرداخت و افزود: سازمان بهزیستی دارای تکالیف پرشماری است که اگر حمایت اصحاب رسانه و خبرنگاران نباشد مردم اطلاعی از انجام این تکالیف ندارند و از این رو باید قدردان زحمات جامعه خبری استان تهران باشیم.

ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: حرفه‌ای نمودن روابط عمومی در بهزیستی استان تهران با بکارگیری افراد دارای تخصص از ملزومات و مواردی است که در سرلوحه امور قرار گرفته و در آینده نیز بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران داشتن ارتباط فعالانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بسیار حیاتی دانست و افزود: نتایج این ارتباط، افزایش رضایتمندی، نشاط و بالندگی در سازمان بهزیستی است که در سایه آن کارکنان، مسئولان و خیران با اعتماد بیشتر با یکدیگر خدمات ارزشمند و بهینه تری را به نیازمندان و افراد دارای معلولیت ارائه می‌نمایند. 

این مسئول در پایان با بیان اهداف روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اظهار داشت: تقویت روابط عمومی الکترونیک، راه اندازی و تقویت سایت اطلاع رسانی و مرجع از فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی خانواده بهزیستی، آگاه سازی جامعه هدف و عامه مردم و تذکر به خیران برای انجام مسئولیت‌ها و تکالیف اجتماعی و نگاه محوری متخصصانه به موضوعات قابل طرح در بهزیستی استان تهران، از جمله مواردی هستند که در روابط عمومی استان به عنوان اهداف پیش رو تلقی شده و در شهرستان‌ها نیز باید برای رسیدن به آن‌ها تدبیر شود.

کد خبر 21560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد