فیرورکوه|مشارکت فعال بهزیستی در پایگاه سیار فنی و حرفه‌ای فیروزکوه

کارشناسان اجتماعی و پیشگیری بهزیستی شهرستان فیروزکوه در پایگاه سیار فنی و حرفه ای این شهرستان که در مناطق آسیب خیز مستقر می شود، حضور و مشارکتی فعال دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این پایگاه سیار که توسط مرکز فنی و حرفه ای و با مشارکت فعالانه فرمانداری، شبکه بهداشت، فرماندهی انتطامی و بهزیستی در نقاط مختلف و آسیب دیده شهر فیروزکوه به ارائه خدمات پرداخته می شود، علاوه بر آموزش های مهارت آموزی به افراد آسیب دیده از معضلات اجتماعی به ویژه بهبودیافتگان، مشاوره های تخصصی مختلف داده می شود.

در این پایگاه سیار ابتکاری، کارشناسان و مددکاران حرفه ای اورژانس اجتماعی و حوزه پیشگیری به ارائه خدمات مشاوره ای خاص می پردازند.

توزیع بروشورهای آگاه سازانه مختلف در راستای فرهنگ سازی و فعالیت های آموزشی بهزیستی در این مکان سیار انجام می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فیروزکوه با تشکر از مدیریت مرکز فنی و حرفه‌ای فیروزکوه، این اقدام مبتکرانه وی را تلاشی مقدس برای نهادینه سازی و پیاده کردن فرهنگ مشارکت میان ادارات منطقه برای کاهش آسیب های اجتماعی و آگاه سازی مردم به ویژه خسارت دیدگان از آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: در آئین گشایش این پایگاه سیار که با حضور معاون محترم فرمانداری انجام شد بر ضرورت هم گرایی ادارات فیروزکوه برای کاهش مخاطرات روانی منطقه و کاهش اثرات آسیب های اجتماعی تأکید شد.

علی اصغر عموزاده در ادامه خواستار مساعدت مردم و مسئولان در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان شهرستان شد و خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای جمع آوری اعانات و کمک های مردم و رساندن به دست نیازمندان واقعی را داریم  و برای تحقق این مهم، شبانه روز آماده دریافت هدایا و نذورات مردم مومن و خیران نیک اندیش هستیم تا در این شرایط کرونایی در قالب پویش ایران همدل، زندگی برابری را برای همگان بسازیم و توسعه دهیم.

کد خبر 21559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد