تقدیم لوح سپاس معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به استاندار آذربایجان شرقی

دکتر قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور با اهدای لوح سپاس از استاندار آذربایجان شرقی به واسطه تقویت و ارتقاء همکاری های فی مابین با بهزیستی و فراهم سازی زیرساخت های مناسب در راستای دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی قدردانی کرد.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور در دفتر استاندار و تقدیم لوح، پیام قدردانی ایشان را به دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد.

متن لوح معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است :

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد رضا پور محمدی

استاندار محترم آذربایجان شرقی

خدای را سپاس که در عرصه فعالیت در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی، پیشگیری از بروز و شیوع آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و توانمندسازی آحاد جامعه هدف با بهره گیری از مدل خرد جمعی و جلب شرکای کاری  با عزیزانی همراه شده ایم که  با حمایت های موثر و مستمر، ما را از ارزشمندترین پشتوانه ها بهره مند نموده اند.

بی تردید فراهم سازی زیر ساخت های مناسب در جهت دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال اندیشمندان، مدیران و دست اندرکاران تمامی نهادها و دستگاه های ذیربط و دخیل در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است و حضور مدیران مجرب و خیراندیش همچون جنابعالی می تواند پیام خوبی برای تقویت و ارتقاء همکاری های فی مابین در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به آحاد جامعه و شکوفایی همه جانبه نظام رفاه و عدالت اجتماعی باشد.

لذا ضمن تقدیر از حسن نیت، همراهی و همدلی موثر و همیشگی جنابعالی بویژه با اداره کل بهزیستی استان و آرزوی تداوم و تقویت این همکاری ها در جهت تثبیت، ارتقاء و بالندگی اهداف نظام رفاه و سلامت اجتماعی و تحکیم اقتدار کشور اسلامی مان، توفیقات روز افزون شما را از خداوند منان مسألت می نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 21558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد