شهر تهران|حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان

نشست تعاملی بهزیستی و نیروی انتظامی با حضور مشاور مدیر، معاونین امور اجتماعی و پشتیبانی بهزیستی شهرستان تهران و جانشین فرماندهی فیزیکی اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به منظور هماهنگی هرچه بیشتر در اجرای طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان استان تهران، در دفتر مدیریت بهزیستی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ابتدای این جلسه، مشاور مدیر بهزیستی شهرستان تهران به تشریح مواضع و اهداف سازمان بهزیستی در طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان پرداخت.
روشنک زمانپور ضمن اشاره به اینکه این طرح بر مبنای برنامه های دوستدار کودک و به دور از اجرای طرح ضربتی و جمع آوری کودکان با رفتار و برخورد هیجانی می باشد، تصریح کرد: همکاری سایر دستگاههای مرتبط در جهت ساماندهی اصولی و نتایج مثبت ماندگار این طرح، امری لازم و ضروری است.
در ادامه این نشست تعاملی، زهره غلامعلی زاده  معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران با اشاره به نتایج مثبت حضور مامورین نیروی انتظامی در طرح ها و برنامه های اجرایی سازمان بهزیستی طی سال های گذشته، بر حمایت دستگاه قضایی و ضابطین آن حوزه در موفقیت و به نتیجه رسیدن این طرح مهم ملی تاکید کرد.
در این نشست، سرهنگ اصغر عباس زاده جانشین فرماندهی حفاظت فیزیکی اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، وجود قوانین مکتوب، دستور مرجع قضایی و همچنین مشخص بودن حدود اختیارات مسئولین و تیم اجرایی مربوطه را لازمه انجام وظایف قانونی مامورین این نیرو در طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان برشمرد.

کد خبر 21552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد