اجرای صحیح قانون حمایت از معلولین و توسعه طرح های اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران به منظور بررسی راهکارهای تقویت خدمات به جامعه هدف در شهرستان قرچک با حضور در فرمانداری این شهرستان با بهمن خطیبی فرماندار قرچک به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سثید احمد خادم با ارائه گزارشی از روند فعالیت و اقدامات بهزیستی در شهرستان قرچک گفت: با توجه به نوپا بودن این شهرستان و مهاجر پذیر بودن آن باید نگاه ویژه تری به ادارات خدماتی که جامعه هدف خاصی را حمایت می کنند در سطح شهرستان صورت پذیرد. 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ضرورت دارد طرح های اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی با نگاهی ویژه حمایت شده تا آثار و نتایج آن به کل جامعه باز گردد. 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اهداف این نشست ها گفت: این نشست به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر در حوزه ستاد بهزیستی استان تهران، اجرای برنامه ها و سیاست های بهزیستی با همکاری فرمانداری و ادارات دیگر، تشریح مسئولیت مدنی سازمان ها و نهادها نسبت به حقوق جامعه معلولین، ارائه برنامه های اشتغالزایی ویژه معلولان، مناسب سازی فضای شهری، ایجاد مراکز خدماتی، رفاهی و مسکونی جامعه هدف بهزیستی، استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای بکارگیری معلولان و برنامه ریزی برای برگزاری نشست تخصصی بررسی مشکلات مددجویان تحت پوشش این اداره برگزار شد.
فرماندار شهرستان قرچک نیز در این نشست گفت: اجرای صحیح قانون حمایت از معلولین با همکاری تمام ادارات و نهادها و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی مورد تأکید است.
 
بهمن خطیبی در ادامه خاطر نشان کرد: از اجرای سیاست های سازمان بهزیستی برای ایجاد اشتغال و راه اندازی مراکز خدماتی، رفاهی و مسکن جامعه معلولان استقبال می کنیم و امیدواریم ادارات در راستای قانون حمایت از این قشر گام های موثری برای تحقق حقوق آنها بردارند.
گفتنی است اردشیر بهرامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک نیر در این نشست حضور داشت.

کد خبر 21549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد