مراکز غیر دولتی بازوان سازمان بهزیستی هستند

مراکز غیر دولتی بازوان سازمان بهزیستی هستند و در موارد مختلف کمک های مومنانه خود را برای جامعه هدف بهزیستی ارسال می کنند و هر کدام از این موسسات، مطابق پتانسیل های خود در هزینه درمان، مسکن، سبد ارزاق، اشتغالزایی، جهیزیه و ... در کنار سازمان بهزیستی مشکلات مددجویان را مرتفع می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران  در تکمیل مطلب بالا و تبریک هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی افزود: در حال حاضر ششصد و 71 موسسه فعال در سطح استان تهران تحت نظارت بهزیستی استان تهران قرار دارند. 
مهشید چوبکار در ادامه گفت: حضور و اثرگذاری مردم در کلیه حوزه‌ها و سطوح اجرایی و مدیریتی جامعه، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه پایدار و متوازن کشورها است و موسسات، با نظارت سازمان بهزیستی بخش مهمی از این وظیفه را به عهده دارند که از ظرفیت های آشکار و پنهان مردم در راستای اجرای تکالیف سازمان استفاده می کنند. 
چوبکار اظهار داشت: همه گیری ویروس کرونا آزمایشی بزرگ بود که مردم و موسسات پیروزمندانه از آن خارج شدند و نشان دادند که نوع دوستی خود را در هر شرایطی به نمایش می گذارند و از خود می گذرند تا دیگران زندگی آرامی داشته باشند.
 معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران  با تاکید بر استقلال سازمان مردم نهاد تحت نظارت سازمان بهزیستی بیان داشت: نوع نگاه حاکمیت به سمن ها در شرایط فعلی بسیار مطلوب است و بهزیستی به عنوان تسهیلگر در فضای موجود نقشی بزرگ را به عهده دارد. 
وی در ادامه افزود: اختصاص دادن روزی به نام تشکل ها و مشارکت های اجتماعی و قرار دادن هفته ای در تکریم آن ها نشانگر اهمیت و احترام جامعه به سازمان هایی است که توسط مردم اداره می شود. 
چوبکار در پایان تصریح کرد: به استناد ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، سازمان بهزیستی  این صلاحیت را دارد که مطابق آیین نامه فوق الذکر در ۱۳ بند که ۱۲ بند آن برای اشخاص حقیقی و بند سیزدهم آن برای اشخاص حقوقی است، مجوز صادر کند و برخی از وظایف خود را در قالب برون سپاری به این مراکز واگذار نماید

کد خبر 21544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد