کادر سازی مناسب از اهداف روابط عمومی هوشمند است

تغییر، به سمت تعالی رفتن و اصلاح ساختار روابط عمومی از اطلاع دهنده صرف به سمتی که در آن قابلیت ها و توانمندی سازمان معرفی شود بخشی عمده از اهداف روابط عمومی بهزیستی در استان تهران است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در هم اندیشی مسئولان روابط عمومی بهزیستی استان تهران با اعلام اهداف این مجموعه و بیان مطلب بالا اظهار داشت: روابط عمومی می تواند به عنوان نمایش دهنده ظرفیت ها، بالندگی های توانخواهان، مددجویان و افراد دارای معلولیت را در سطح عوام مردم نمایان کند. 
سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران در ادامه بیان داشت: به دست آوردن رضایتمندی و باروری امید میان جامعه هدف موضوعی است که توسط روابط عمومی باید تحقق یابد و برای به دست آمدن آن ابزار مختلفی پیش روی روابط عمومی قرار دارد. 
ابراهیمی یکی از ابزارهای بهزیستی را وب سایت اطلاع رسانی معرفی کرد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی فعالیت ها با سه رویکرد بازگو نمودن اقدامات، سنجش فعالیت ها و انتقال تجربیات انجام می شود که می توان علاوه بر وب سایت از ظرفیت بالای رسانه های جمعی و خبرنگاران با ذوق در سراسر استان استفاده ای بهینه کرد و رخدادهای بهزیستی را در معرض نمایش قرار داد. 
وی افزود: باید کادر سازی مناسب و هدفمند در دستور کار روابط عمومی های شهرستان های استان قرار گیرد و آموزش های بروز و علمی نیز تکمیل کننده کادر سازی شده تا شاهد روابط عمومی پوینده و حرفه ای باشیم. 
سرپرست روابط عمومی بهزیستی استان تهران با مطلوب دانستن روند اجرای پویش سراسری " ایران همدل " در بهزیستی استان تهران اذعان داشت: خوشبختانه خیران گرانقدر و سازمان های مردم نهاد در بهزیستی استان تهران این پویش را به خوبی درک کرده و همچون مرحله قبلی کمک های مومنانه اهتمام جدی خود را به کار بسته اند تا بتوانند خدمتی به جامعه هدف در بهزیستی ارائه کنند و روابط عمومی نیز با به تصویر کشیدن روحیه مودت و نوع دوستی مردم استان تهران سهم بزرگ خود را در این پویش به مرحله اجرا می رساند. 
ابراهیمی در خاتمه خواستار انجام تعامل روابط عمومی های بهزیستی با دیگر ارگان های شهرستان ها شد و افزود: بهزیستی علاوه بر نقش اصلی خود در خدمت به افراد دارای معلولیت و نیازمندان، نقش های تسهیلگرانه ای را نیز به عهده دارد که در سایه تعاملات بین بخشی خود را نشان داده تا خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارائه شود و روابط عمومی در تنظیم این روابط، نقشی ارزنده دارد. 
گفتنی است هم اندیشی روابط عمومی های بهزیستی، ماهیانه برگزار می شود و افق پیش روی ماه آینده در حوزه روابط عمومی در این جلسات شکل می گیرد.

کد خبر 21543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد