برگزاری آیین اهداء جوایز مسابقات مجازی بهزیستی و تجلیل از شرکای اجتماعی در شهرستان راور

در پی فراخوان بهزیستی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته بهزیستی وگرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، آیین اهداء جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات و تجلیل از شرکای اجتماعی با حضور مسئولین محلی در سالن ورزشی باشگاه صفا برگزار شد .

12.jpg
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از راور، در آیین اهداء جوائز برگزیدگان مسابقات و تجلیل از شرکاء اجتماعی  مالک اژدری  فرماندار با قدردانی از خدمات ارزنده بهزیستی حضورشرکای اجتماعی از جمله سازمان مردم نهاد سایبان سلامتی را بازوی توانمندی برای ارائه خدمات ماندگار و اثر بخش دانست و گفت :  بهزیستی همچون گذشته و در ادامه اقدامات گسترده خود با کمک خیرین و فعالین اجتماعی برای پیشگیری و کنترل آسیب های نوپدید در سطح جامعه برنامه ریزی کند .

وی با ضروری دانستن توجه به مسائل و مشکلات اجتماعی و روحی - روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا افزود : بهزیستی برای کاهش این مشکلات باید با استفاده از توان اجرائی و حمایتی بخش غیردولتی ، گستره حوزه مداخلات پیشگیرانه و حمایتی را در سطح جامعه افزایش دهد.

صدیقه شبستری رئیس بهزیستی راور نیز با قدردانی از همکاری ارزنده  سمن سایبان سلامتی در ایجاد زمینه حضور فعال معلولین و جامعه هدف بهزیستی در فعالیت های فرهنگی -  اجتماعی و ورزشی ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری های دو جانبه  شاهد پیشرفت هرچه بیشتر برنامه های توانمند سازی جامعه هدف و طرحهای پیشگیرانه در سطح شهرستان باشیم.

در پایان ازده برگزیده مسابقات شامل سه نفراز فرزتدان وسه نفر از افراد دارای معلولیت با اهداء هدایایی  قدردانی شد و شرکاء اجتماعی مورد تجلیل قرار گرفتند .

                                                                                   14.jpg

گفتنی است آیین قدردانی از برگزیدگان مسابقات و تجلیل از شرکاء اجتماعی با حضور مالک اژدری فرماندار ، صدیقه شبستری رئیس بهزیستی ، نرگس زاده جعفری رئیس تربیت بدنی و محمد زاده تقی رئیس هیئت والیبال شهرستان به میزبانی سازمان مردم نهاد سایبان سلامتی در محل سالن باشگاه  صفا برگزار شد .

13.jpg

کد خبر 21538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد