ساوجبلاغ | دیدار اعضاء شورای معاونین بهزیستی ساوجبلاغ با رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ

در این دیدار رئیس بهزیستی ساوجبلاغ شرح مبسوطی از اقدامات مرتبط بهزیستی با دستگاه قضا را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز سه شنبه مورخ ۲۱ مرداد اعضاء شورای معاونین اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بادادگستری شهرستان ساوجبلاغ دیدار نمودند.

در این دیدار «فرهاد پادری ثانی»  رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ شرح مبسوطی از اقدامات مرتبط با دستگاه قضا شامل مباحث اورژانس اجتماعی از جمله کودکان کار و خیابانی، دختران فراری و زنان آسیب دیده و همچنین مباحث فرزندخواندگی، اتباع خارجی، کیس های اعصاب و روان حاد و مزمن، نحوه ارجاع معتادین دارای خانواده و ماده ۱۵ و همچنین معتادین متجاهر و کارتن خواب طرح موضوع نمود.

در این نشست مقرر شد جهت هماهنگی های لازم فی مابین و رفع موانع و مشکلات این افراد در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل، تصمیماتی اتخاذ گردد که طی صورتجلسه ای به دستگاههای ذیربط و ضابطین قضایی توسط دادگستری شهرستان ابلاغ شود.

در ادامه هریک از معاونین مسائل و مشکلات مربوطه را طرح موضوع نمودند که رئیس دادگستری شهرستان تمامی موارد را بررسی نموده و در ادامه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد جلسه فوق و شنیدن مسائل و مشکلات و موانع در خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف اداره بهزیستی با حوزه قضا اظهار همدلی نموده و قول هرگونه همکاری و مساعدت لازم را دادند.

همچنین رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ عنوان نمود:  اقدامات بهزیستی در حوزه آسیب ها قابل ستایش و ستودنی است، چراکه آسیب ها را نه تنها پیشگیری مینماید بلکه پیش بینی کرده و آنها را رفع و رجوع کرده و افراد آسیب دیده نیازمند را ساماندهی میکند.

وی در ادامه از رئیس بهزیستی شهرستان به جهت گستردگی و کیفیت خدمات قابل ارائه تقدیر و تشکر نمود و عنوان داشت در هفته آتی از چند مرکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بازدید خواهد نمود.

در خاتمه جلسه یک تابلو خطاطی اثر یکی از فرزندان شبه خانواده تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ بمناسبت عید غدیر خم به رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ اهداءگردید.

کد خبر 21537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد