فردیس | بازدید از مراکز اقامتی شهرستان فردیس

بازدید از مراکز اقامتی شهرستان فردیس بمنظور نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات به گروه هدف صورت گرفت .


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: این بازدید با حضور « احمد محمدزاده » رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس به همراه دادستان شهرستان فردیس ،معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،رئیس مبارزه با مواد مخدر ,معاونت پیشگیری و کارشناس مربوطه بمنظور نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات به گروه هدف صورت گرفت  .


دادستان شهرستان فردیس ضمن تاکید بررعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان بهزیستی به مراکز تحت نظارت الزامی است و حسن عمل بر این دستورالعمل ها بر عهده صاحب امتیازان و مسئولین فنی مراکز است و در ادامه خواستار ارتقاء سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به جامعه هدف شدند.  

 
محمد زاده ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد مراکز در ۵ ماهه اول سال به دادستان شهرستان فردیس با اشاره به این مسئله که  مراکز اقامتی ترک اعتیاد جزء مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا بوده، اکنون نیازمند کمک های مالی می باشد .


در انتها وی خاطر نشان کرد : که با لطف خداوند منان در صدد برطرف کردن موانع و مشکلات مرکز تا کنون بوده ایم و امید داریم که فعالیت های بازآموزی و کارآفرینی این عزیزان را با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم آوریم.

کد خبر 21536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد