۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آغاز مرحله دوم پویش همدلی مومنانه در" نهضت ایران همدل" خبر داد

مدیر کل بهزیستی استان کرمان با دعوت از هیئت های عزاداری برای مشارکت در پویش همدلی مومنانه از آغاز مرحله دوم این پویش در " نهضت ایران همدل" همزمان با سراسر کشور از عید غدیر تا پایان ماه صفر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه اجرای پویش های همدلی و در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا جنبه های مختلف زندگی مردم به ویژه معیشت آنان را تحت تاثیر قرار داده است سازمان بهزیستی همراه با سایر سازمان های اجرایی در پویش های مختلف برای تامین بخشی از نیازهای گروه  های تحت حمایت مشارکت می کند .

وی با قدردانی از اقدامات بیناد مستضعفان َ، شهرداری ، بنیاد علوی ، نمایندگی آستان قدس رضوی ، سپاه ثاراله ، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوبشرق ، بنگاههای اقتصادی و مالکان مهدهای کودک اظهار داشت : هریک از از سازمان ها و مجموعه های نظامی و انتظامی با بهزیستی کرمان قبل از شیوع ویروس کرونا و بعد از آن همکاری های موثری داشته اند به طوری که در مرحله اول پویش همدلی مومنانه بخشی از نیازهای گروه های هدف تامین شد . 

 
صادق زاه از آغاز مرحله دوم پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل خبر داد و افزود : این پویش از عیدغدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد ، که با مشارکت مردم ، خیرین و مجموعه مختلف اداری ، نظامی و انتظامی و هیات های عزاداری علاوه بر تامین هزینه های معیشت ، نیازهایی چون وسایل آموزشی و نوشت افزار ،وسایل بهداشتی ، توانبخشی ، درمانی و دارویی ، جیره های خشک غذایی تامین می شود .


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به خیرخواهی مردم در استان کرمان ، یادآور شد : امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراسم عزاداری و یا توزیع نذر وقربانی انجام نمی شود ، هیات های عزاداری و دوستداران و خادمان امام حسین علیه السلام می توانند معادل هزینه های ماه محرم و صفر را به صورت نقدی یا در قالب جیره های خشک غذایی به مراکز بهزیستی در سراسر استان کرمان تحویل دهند یا به شماره های اعلام شده واریز کنند .


گفتنی است روش های همدلی از طریق شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ، کد دستوری  #۱۴* و همچنین از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد ،آپ،سکه،۷۲۴،تاپ ،همراه کارت ، ستاره یک ،کیپاد،ساپ ، فون پی، پات و سیگنال امکان پذیر است . همچنین مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی  در سراسر استان کرمان آماده نذورات غیرنقدی شامل وسایل کمک توانبخشی ، بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و نوشت افزار و جیره های خشک غذایی هستند .
 

کد خبر 21535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد