جلسه کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا برگزار شد

جلسه کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور دکتر فرزاد گوردهی، مدیر کل بهزیستی استان مازندران با رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها بصورت وب کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی گفت: مراکز جایگزین برای اسکان بیماران احتمالی با ظرفیت و امکانات کامل در هر شهرستان اماده باشد تا در صورت بروز مشکل غافلگیر نشوید.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با اشاره به شناسایی تمام ظرفیت های موجود در حوزه های تخصصی افزود: با توجه به اینکه بخشی از کمپ ها به دلیل عدم پذیرش ورودی جدید و ترخیص بهبود یافتگان فعال نیستند، میتوان از ظرفیت مراکزی که شرایط و امکانات مناسب دارند نیز بهره برد.
دکتر گوهردهی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای مراکز تحت نظارت ، ضرورت دارد تا هرچه سریع تربه سمت کوچک سازی مراکز برویم.
وی خواستار نظارت های دقیق و مکرر و حضور به موقع رؤسای شهرستانها در صورت احتمال بروز بیماری شد و افزود: حتما مسئولین فنی و پرسنل مراکز را توجیه کنید ، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هر لحظه از حضورآنها در مراکز اهمیت دارد.
گوهردهی خاطرنشان کرد: رسالت و مسئولیت پذیری اجتماعی پرستاران و مراقبین ، ضرورت رعایت دقیق پروتکل های ابلاغی خارج از فضای مراکز را دوچندان میکند تا خدایی نکرده آلودگی را به مراکز منتقل نکنند.
وی در پایان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تاسیس خانه های حمایتی گفت: اشرافیت کامل به دستورالعمل های ابلاغی داشته باشید تا متقاضیان تاسیس این مراکز را به درستی راهنمایی کنید.

کد خبر 21520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد