تهران| ملارد | کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و برقراری رابطه موثر با فرزندان در ملارد برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و رابطه موثر با فرزندان ویژه والدین به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و رابطه موثر با فرزندان ویژه والدین به مناسبت هفته بهزیستی، که در راستای همکاری اداره بهزیستی و مرکز مشاوره وروانشناختی النا با هدف پیشگیری ازآسیب های اجتماعی برگزارشد .
حسن پور مدرس کارگاه گفت: خانواده سیستم ارتباطی منحصر به فردی دارد که با روابط دوستی و روابط کاری متفاوت است، ورود به چنین سیستم ارتباطی سازمان یافته ای صرفا از طریق تولد یا ازدواج صورت می گیرد. قدرت خانواده به حدی است که به رغم فرسنگها فاصله میان اعضا وحتی مرگ برخی از آنان باز هم تاثیر آن برجامی ماند؛ ارزش اصلی خانواده حاصل شبکه روابطی است که توسط اعضای آن بوجودآمده است پس درنظام خانواده عنصرارتباط بسیارتعیین کننده است .
وی  در ادامه به محورهای اصلی مورد بحث در این کارگاه از جمله: ارتباط موثر وارتباط بین زوجین  افزایش خودآگاهی، تاکید بر اهمیت خودباوری، شناسایی باورها وانتظارات زوجین درباره خوشبختی، نشان دادن تاثیر باورها بر احساسات رفتارفرد و ارزیابی  مهارتهای حل تعارض پرداخت.
گفتنیست: هدف از برگزاری این کارگاه ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی روانی و افزایش آگاهی اقشارگوناگون بود و برای  بیش از 25 نفر شرکت کننده درخانه فرهنگ سرآسیاب برگزار شد.
 

کد خبر 2151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد