لزوم مشارکت و بهره گیری‌ از  ظرفیت سازمان های مردم نهاد در توانمندسازی توانخواهان

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی طی پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، بر لزوم مشارکت و بهره گیری از ظرفیت و توانایی های سمن ها و سازمان های مردم نهاد در راستای توانمندسازی توانخواهان تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سازمان‌های مردم‌نهاد را می توان به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم دانست. تجربه نشان داده است سازمان‌های مردم‌نهاد به عنوان بازوان توانمند دولت می‎توانند با ورود به مباحث مختلف از جمله در زمینه توانمندسازی و بازتوانی توان خواهان تحت پوشش بهزیستی، قدم های موثری بردارند.

سازمان‌های مردم‌نهاد، نهادهای خودجوش مدنی هستند که احساس مسئولیت را وظیفه خود و رسیدن به آرمان‌های جامعه والا و عاری از مشکلات را هدف نهایی خود می‌دانند و هرچه در توان دارند برای گشودن گره از کار مردم انجام می دهند.

بی تردید تعامل، همراهی و همدلی افزون بر ۲۵۰ سازمان‌ مردم‌نهاد در اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی نقش بسیار مهمی در ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف  دارند.

اینجانب  22 مرداد ماه روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را محضر تمام عزیزانی که در قالب  موسسات، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، ضمن به اشتراک گذاشتن ظرفیت ها و توانایی های خود، در زمینه ارتقای خدمات به مردم اهتمام می کنند، تبریک عرض نمودا و از خداوند متعال برای همگان در پیشبرد اهداف متعالی؛ سلامتی، عزت و توفیقات روز افزون مسئلت دارم.

دکتر فرگل صحاف

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی

کد خبر 21505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد