پیام مدیرکل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان مازندران با صدور پیامی، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به گردانندگان موسسات تحت نظارت و خیران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:
بنام خداوند سبحان 

حضور مستمر و اثرگذار تشکل های برخواسته از بطن مردم در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی جامعه، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه پایدار محسوب می‌شود. 
ویژگی بارز فعالیت های تشکل های اجتماعی و مردم نهاد ، بهره مندی از حضور مردم و ظرفیت خیرین و اهتمام در جهت رفع مشکلات اجتماع است .
گرامیداشت روز تشکل‌های مردم نهاد فرصتی است  برای پاسداشت و قدرشناسی از نقش آفرینی تشکل ها و فعالین اجتماعی که با درکی صحیح و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی با اثرگزاری فراوان در جهت کاهش آلام و کنترل و پیشگیری از معضلات اجتماعی تلاش می کنند .
در مقطع زمانی کنونی که شرایط اقتصادی جامعه تحت تاثیر همه گیری ویروس کووید ۱۹ قرار گرفته ، اهمیت حضور و عملکرد تشکل های اجتماعی بویژه نقش تاثیرگذار و پررنگ خیرین عزیز و نیک‌اندیش در کنار سازمان بهزیستی و حمایت از جامعه ی هدف این سازمان بیش از پیش نمایان گردیده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ مردادماه ، روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، این روز را به همه فعالان این عرصه و خیرین بزرگوار که با اندیشه نیک و قلبی پرمهر یاریگر جامعه ی هدف بهزیستی مازندران هستند تبریک عرض نموده ، بهروزی و سعادت این عزیزان را از خدای سبحان مسالت می نمایم.
دکترفرزاد گوهردهی 
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 21501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد