پویش " ایران همدل " همزمان با سراسر کشور در بهزیستی یزد آغاز شد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از آغاز پویش " ایران همدل "در بهزیستی استان یزد با شعار « از هم گره گشایی کنیم» همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این پویش از عید سعید غدیر خم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، دکتر علی محمد عطابخش گفت: با  توجه به  تاکیدات  مقام  معظم رهبری بر ادامه روند کمک های  مردمی، بهزیستی در نیز ادامه پویش همدلی مومنانه  که در ماه رمضان آغاز شد، نهضت ایران همدل را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغاز نموده است.

وی افزود: پویش "ایران همدل" با هدف کمک و همیاری مردم برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی، تهیه اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و همچنین تأمین لوازم بهداشتی و درمانی مورد نیاز مددجویان برای پیشگیری از بیماری کرونا  راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به آسیب شدید اقتصادی جامعه هدف بهزیستی در ایام کرونا افزود: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، به دلیل آسیب شدید اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، این سازمان به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات مددجویان و معلولان نیست و نیازمند حضور مؤمنانه مردم و خیّرین نوع‌دوست استان است.

وی از مردم و خیرین خواست تا  کمک های خود را به شماره ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا #۱۴*  و از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال پرداخت کنند.

وی همچنین یادآور شد: هموطنان می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند برای اطعام و نذورات  خود داشته باشند را به ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در استان ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

کد خبر 21500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد