تداوم پویش ایران همدل در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: اجرای پویش ایران همدل تاپایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعیدفریور در خصوص پویش ایران همدل افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، برادامه وتداوم پویش ، پویش ایران همدل باعنوان کرامت علوی و شورحسینی» این پویش تا پایان ماه صفر اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: در ادامه این رزمایش وآغاز پویش ایران همدل همزمان با دهه ولایت، تاکنون کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین به ارزش ۵٠٠ میلیون تومان جمع آوری و دربین ۵۳٠٠ مددجوی بهزیستی استان توزیع شد که این امر مهم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: همچنین پرداخت کمکهای بلاعوض ودیعه مسکن به معلولین سرپرست خانوار، درسطح شدید وخیلی شدید و زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال وپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به جامعه هدف بهزیستی به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بهزیستی و بنیادمستضعفان از دیگر خدمات به جامعه هدف و مددجویان بهزیستی است.

وی بااشاره به روشهای مشارکت در این پویش افزود: خیرین می توانند با شماره گیری * ۱۴# و یاشماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و آپهای بانکی متصل به این حساب در این پویش شرکت کرده و کمک های خود را واریز کنند.

کد خبر 21499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد