پیام معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور 
بمناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی

دکتر وحید قبادی دانا گفت: بیش از 95 درصد از خدمات این سازمان توسط متخصصین و اقشار مختلف مردم در قالب بیش از 9000 موسسه غیردولتی و 42000 مرکز تخصصی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت اجتماعی فرصتی است تا توجه همگان به اهمیت موضوع مشارکت مردم در فعالیت‏ها و مناسبات اجتماعی و عمل به مسئولیت‏ های اجتماعی جلب شود و زمینه ‏ای باشد برای تقدیر از کار پراهمیت و جهادی افرادی که برای "به زیستن" آحاد جامعه بویژه محرومین و توانخواهان گردهم آمده و در قالب تشکل‏های مردم نهاد فعالیت می‏ کنند.

امروز سازمان بهزیستی کشور به عنوان اصلی‏ ترین متولی دولتی فعالیت ‏های تخصصی اجتماعی و توانبخشی در کشور نه فقط یک سازمان دولتی، که سازمانی پیشرو درجلب مشارکت اجتماعی مردم به شمار می‏ رود به نحوی که بیش از ۹۵ درصد از خدمات این سازمان توسط متخصصین و اقشار مختلف مردم در قالب بیش از ۹۰۰۰ موسسه غیردولتی و ۴۲۰۰۰ مرکز تخصصی انجام می شود.

بدنه بزرگ شرکای کاری سازمان بهزیستی بخش مهمی از سرمایه اجتماعی این سازمان را تشکیل می‏ دهند که بهزیستی خود را موظف به حفظ و صیانت و حمایت از این سرمایه عظیم می‏داند، تلاش شده تا با اقداماتی مانند ایجاد شفافیت در عملکردها، تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای لازم از طریق اصلاح ضوابط و ایجاد سامانه صدور مجوز، مدیریت و اصلاح تعارض منافع در موسسات و مراکز، در راستای تقویت و گسترش این سرمایه اجتماعی گام بردارد.

در پایان لازم است به نوبه‏ ی خود از زحمات و تلاش‏های تمامی موسسات، تشکل‏ها و مراکز مردم نهاد همکار با سازمان بهزیستی که خالصانه و مجاهدانه همراه با مجموعه‏ ی بزرگ سازمان بهزیستی کشور به خدمت‏ رسانی شبانه ‏روزی مشغول هستند تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات عزیزان را از خداوند متعال طلب می ‏نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 21496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =