پیام مدیرکل بهزیستی استان تهران به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت‌های اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان تهران با صدور پیامی، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به گردانندگان موسسات تحت نظارت و خیران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

دکتر امین شاهرخی در پیام خود چنین بیان داشته اند: 

بسم الله الرحمن الرحیم

توان افزایی و بهره گیری از توان، دانش و ظرفیت های غیرسازمانی و راه اندازی بستر هم گرایانه با مشارکت و همدلی ایرانیان عزیز محقق می شود.

تبلور عینی ایران همدل در قالب مشارکت همدلانه سازمان های مردم نهاد به منصه ظهور می رسد، کما اینکه در رزمایش مساوات و در قالب کمک های مومنانه، این عمل وحدت بخش را ملاحظه کردیم.

  بالندگی جامعه هدف که جز هدف های غایی سازمان بهزیستی است در همین چارچوب  باورمندانه طراحی شده تا توان و کارایی دیگران، منبعی سرشار از برکت و باهم شدن شده و مفید فایده قرار گیرد.

اینجانب ۲۲ مرداد، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را محضر خیران نیک اندیش، موسسات خیریه و سمن های فعال حوزه های مرتبط بهزیستی استان تهران که همیشه و در همه حال، یاور و پشتیبان همکارانم هستند، تبریک گفته و آرزومندم با بهره گیری از نیت خیر و تفکر جمع گرای اعضای توانمند تشکل ها و موسسات همراه بهزیستی، رشد روزافزون خدمات متنوع و سرویس دهی بهینه تری را به افراد دارای معلولیت و مددجویان سطح استان شاهد باشیم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 21483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد