پویش روز گرم با هدف کمک به کودکان کار

پویش روز گرم با هدف کمک به کودکان کار، امروز 22 مرداد از ساعت 12 تا 16 توسط شهروندان خراسان رضوی به اجرا درمی‌آید.

با همکاری شرکت برق، بهزیستی و اداره کار و امور اجتماعی و میدان‌داری استارتاپ «شتاب ایده»
پویش روز گرم امروز 22 مرداد اجرایی می‌شود
پویش روز گرم با هدف کمک به کودکان کار، امروز 22 مرداد از ساعت 12 تا 16 توسط شهروندان خراسان رضوی به اجرا درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، این پویش همه ساله با هدف کمک به جمعیت هدف بهزیستی و با رویکرد صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور اجرایی می‌شود.
به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی و مؤسسات غیر دولتی بهزیستی خراسان رضوی، این پویش با اجرای یک مؤسسه‌ی استارتاپ با عنوان «شتاب ایده» در سال گذشته در یک روز که مردم در هزینه‌های برقی خود صرفه‌جویی کردند بیش از 60 میلیون تومان عایدی داشت که برای کودکان کار استان به مصرف رسید.

حمیده‌ی محدث افزود: به همین جهت، امسال نیز اجرای پویش، برای امروز 22 مرداد در نظر گرفته شده و شهروندان خراسانی در این روز بین ساعات 12 تا 16 هر گونه صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرف برق داشته باشند عواید حاصله از آن به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز می‌گردد تا برای معیشت و رفاه کودکان کار هزینه شود.

کارشناس مسؤول آسیب‌های اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی نیز در این زمینه گفت: در سال گذشته این پویش یک روزه 62 میلیون تومان عایدی داشت که پس از محاسبه‌ توسط شرکت برق به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز گردید و توسط معاونت اجتماعی بهزیستی، اقلام تحصیلی و آموزشی برای کودکان کار تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.
زیبا مجرب افزود: امیدواریم امسال مشارکت مردم گسترده‌تر از سال گذشته باشد و بتوانیم کمک‌های بیشتری به این عزیزان که واقعا از مظلومیت مضاعف اجتماعی و خانوادگی رنج می‌برند داشته باشیم.

کد خبر 21482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد