آغاز پویش " همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل " در بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از آغاز پویش " همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل " از عید غدیر خم در استان خبر داد . به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان از آغاز پویش در استان خبر داد .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از آغاز پویش " همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل " از عید غدیر خم در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان از آغاز پویش در استان خبر داد .

دکتر ستاری در این رابطه گفت : با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک های مردمی به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا ، بهزیستی استان نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب همزمان با بهزیستی سراسر کشور پویش ایران همدل را در سطح استان اجرایی نموده است .

مدیرکل بهزیستی استان افزود : در این پویش کمک های مردمی در قالب نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی ، بسته های معیشتی ، غذایی و بهداشتی برای خانواده های تحت پوشش به ویژه گروههای آسیب پذیر اهداء خواهد شد .

وی تصریح کرد : خیرین و همشهریان عزیز می توانند کمک های غیر نقدی خود را شامل انواع نوشت افزار و جیره غذایی را به اداره های بهزیستی در شهرستانها و بخش های مختلف استان تحویل نمایند تا در اسرع وقت در اختیار جامعه هدف قرار گیرد .

این مسئول از هم استانی های خیر خواه و نوعدوست خواست تا کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6367957070707075 واریز و یا با استفاده از کد دستوری #9*7*733* از طریق بخش های نیکوکاری نرم افزار های سکه ، آپ و کیپاد پرداخت نمایند .

کد خبر 21479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد