توزیع هزار پک لوازم بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال

دومین پویش ملی همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل، به همت خیرین استان در اداره کل بهزیستی استان مازندران با آماده سازی هزار پک لوازم بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی با بیان اینکه این پویش در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر ادامه روند کمک‌های مردمی به نیازمندان آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.، گفت:  هزار پک لوازم بهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال از محل کمک های خیرین استان در راستای تاکید ریاست محترم سازمان برای راه اندازی پویش همدلی مومنانه در قالب نهضت  ایران همدل در میان گروه های هدف بهزیستی استان مازندان توزیع شد.
وی اظهار امیدواری کرد تا اقدامات اینچنینی در جهت کاهش آسیب های جامعه تداوم داشته باشد و افزود: در همین راستا تعداد  ۶۰ هزار بسته  کمک معیشتی و ۱۲ هزار بسته تحصیلی در حال آماده سازی است که در مراحل بعدی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران ضمن تقدیر از هدایت ها و حمایت های نماینده ولی فقیه از جمع آوری کمک های مردمی در پویش همدلی مومنانه خاطرنشان کرد: از آنجاییکه نهادهای حمایتی از جمله  بسیج، سپاه ، خیرین و مردم نیک اندیش و فهیم مازندران در این مسیر گام های موثری برداشتند و کمک های معیشتی مستمری داشتند برای اینکه شکل این احسان و نیکوکاری ازتنوع بیشتری برخوردار شود، با راهنمایی و حمایت استاندار محترم در این مرحله ، کمک ها در قالب بسته های بهداشتی آماده سازی شده است.
دکتر گوهردهی با قدردانی از خیرین شریف استان مازندران  بعنوان مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی در مسیر اهداف محرومیت زدایی تصریح کرد: به امید اینکه جامعه جهانی و کشور اسلامی ما هر چه زودتر از این بحران عبور کند.

کد خبر 21478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد