مدیرکل بهزیستی استان از آغاز پویش ایران همدل خبر داد

مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز پویش ایران همدل از از عید غدیرخم تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت : این پویش که با شعار ((از همدیگر گره گشایی کنیم)) راه اندازی شده است در راستای حفظ و ارتقای سلامت افراد نیازمند با اولولیت تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام آموزشی، وسایل بهداشتی و درمانی آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز پویش ایران همدل از از عید غدیرخم تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت : این پویش که با شعار ((از همدیگر گره گشایی کنیم)) راه اندازی شده است در راستای حفظ و ارتقاء سلامت افراد نیازمند با اولولیت تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام آموزشی، وسایل بهداشتی و درمانی آغاز گردید.


وی گفت : این پویش در فاز اول با نام همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان اجرا شد و در این مرحله که از عید غدیرخم تا پایان ماه صفر می باشد همگام با سایر دستگاههای فعال این حوزه مرحله دوم طرح با ((نام ایران همدل)) آغاز گریده است.  


مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود راه های همدلی توسط آحاد مردم و خیرین از طریق واریز به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یاکد  *۱۴#  بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه، ۷۸۰، تاپ، همراه کارت، ۷۲۴، ستاره یک، صاپ، فون پی، پات، سیگنال امکان پذیرخواهد بود.


دکتر اسدالله حیدری هدف از ایجاد  این پویش را حمایت  از افراد تحت پوشش بهزیستی که با شیوع بیماری کرونا ویروس، دچار آسیبهای شغلی و معیشتی شدند عنوان کرد و افزود : با توجه به شرایط کنونی، حضور مومنانه مردم عزیز کشورمان در این پویش می تواند  باعث کمک رسانی بیشتر و شایسته تری به افراد نیازمند گردد و موجب شکل گیری  یک نهضت مردمی شود .


وی در پایان گفت : مردم نیک اندیش و نوع دوست البرزی می توانند با مراجعه به اداراه کل بهزیستی استان و یا ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه، کمکهای غیرنقدی خود شامل نذورات و بسته های معیشتی را جهت اهدا به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و سایر نیازمندان تحویل نمایند.

کد خبر 21476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد