بوئین میاندشت| دیدار نماینده مردم در مجلس با پرسنل اداره بهزیستی شهرستان

دکتر حسین محمد صالحی نماینده مردم شهرستان های بوئین میاندشت، فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی به همراه محمدرضا توسلی فرماندار شهرستان و محمود درویشی معاون فرماندار با قاسم براتی رئیس اداره و پرسنل بهزیستی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت در این نشست که به منظور بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی برگزار شد، قاسم براتی ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور مسئولین در اداره به تشریح بخشی از فعالیت ها و گزارشی از خدمات ارائه شده در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، اشتغال و مسکن پرداخت. 
وی  با اشاره به اینکه، در حال حاضر مهم ترین دغدغه بهزیستی شهرستان، مسکن توانخواهان تحت حمایت است، اظهار کرد: در حال حاضر طی تفاهم نامه ای فی ما بین بهزیستی و بنیاد مسکن شرایط امیدوار کننده ای جهت خانه دار شدن جامعه هدف در مناطق محروم روستایی فراهم شده است که متاسفانه در شهرستان، بنیاد مسکن فاقد زمین مسکونی جهت واگذاری به مددجویان تحت پوشش است. 
براتی گفت: با توجه به افزایش میزان اختلافات خانوادگی، طلاق، کودک آزاری و ... نسبت به گذشته در سطح شهرستان و نبود اورژانس اجتماعی، لزوم راه اندازی یک مرکز اورژانس اجتماعی یک امر ضروری محسوب می شود. 
وی با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش؛ خواستار پیگیری و همدلی دکتر محمد صالحی در خصوص رفع مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش شد. 
دکتر حسین محمدصالحی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رییس و کارشناسان بهزیستی و تلاش آنان جهت رفع مشکل مددجویان گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی در اولویت مسائل کشوری است که باید به آن رسیدگی شود و ما هم بعنوان خدمتگزار مردم جهت برطرف نمودن این معضل تلاش خواهیم کرد.

 وی افزود: اهمیت تلاش فعالان در بهزیستی را می دانم و  از مشکلات آمار نگران کننده در بحث طلاق، اعتیاد و... واقفم که اکثر تبعات آن را بهزیستی پرداخت می نماید اما باید با یک عزم و همدلی گروهی و یک برنامه تخصصی و کاربردی در راستای کاهش این آسیب ها گام برداشت.
محمدصالحی  به مشکلات بحث مسکن و بیمه اشاره نمود و گفت: در راستای گسترش عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه اجتماعی، باید سعی نماییم اعتبارات اختصاصی بهزیستی متناسب با جمعیت هدف آن تخصیص یابد و نباید در رابطه با حل مسئله جامعه هدف بهانه آورد و بایستی از حقوق آنان دفاع شود.
وی در پایان گفت: پیگیری های لازم در راستای رفع مشکلات پرسنل و مددجویان تحت حمایت بهزیستی  را انجام خواهم داد و امیدوارم بتوانم در جهت رفع موانع و مشکلات مددجویان بهزیستی گامی موثر برداریم.

کد خبر 21474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد