اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در پویش " ایران همدل "

مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش " ایران همدل "در استان همزمان با سراسر کشور و با شعار "از همدیگر گره گشایی کنیم" خبر داد و گفت: این پویش از عید سعید غدیر خم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: دکتر محسن مرادی بیان داشت پویش "ایران همدل" با هدف کمک و همیاری مردم برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی، تهیه اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و همچنین تامین لوازم بهداشتی و درمانی مورد نیاز مددجویان برای پیشگیری از بیماری کرونا  راه اندازی شده است.

ایشان افزودند: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی، به دلیل آسیب شدید اقتصادی خانواده های تحت پوشش از شیوع کرونا، این سازمان به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات مددجویان و معلولان نیست و نیازمند یاری جدی خیرین نوع‌دوست استان می باشد تا دراین شرایط سخت یاریگر نیازمندان واقعی جامعه باشند.

مدیرکل بهزیستی استان گفتند هم استانی های نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره     کارت  ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷واریز کرده و یا از طریق کد دستوری #۱۴*و همچنین  نرم افزارهای هف هشتاد ، آپ ، سکه،۷۲۴،تاپ،همراه کارت، ستاره یک، کیپاد،صاپ،فون پی،پات،سیگنال پرداخت کنند.

وی اعلام کرد: کلیه ادارات بهزیستی سراسر استان با رعایت دستور العمل های بهداشتی از هم اکنون آماده دریافت کمک های غیرنقدی شامل اقلام و جیره های خشک غذایی و نذورات مردم نیکوکار استان هستند.
 

کد خبر 21473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد