تشکل ها بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه هدف هستند

زنجان | پیام تبریک مدیر کل بهزیستی به مناسبت 22مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی

بی شک بهزیستی  نهادی مردمی است و مردم در امور بهزیستی از جمله فعالیت های مراکز  ویاری به جامعه هدف بصورت فعال مشارکت دارند و همواره توانسته اند با حضور موثر و ایفای نقش اجتماعی به عنوان یکی از برجسته ترین شرکای اجتماعی بهزیستی مطرح  شوند .

سمن ها و تشکل های مردم نهاد در بالا بردن سطح رفاه قشرهای محروم و آسیب‌پذیر اجتماع با مطرح ساختن یک برنامه مشترک و دسته جمعی و آگاهی‌رسانی به طبقات مختلف جامعه می توانند در مسیر بهتر زیستن و  مبارزه با آسیب های اجتماعی به یکی از نهادهای ارائه دهنده خدمات تبدیل شوند .

فعالیت های جمعی و گروهی تشکل ها درراستای اشاعه حس انسان دوستی و نوع دوستی در تمام جوامع بین المللی وجود دارد  و مردمی بودن و برخواسته شدن از حس مسئولیت پذیری رمز تداوم اقدامات این  تشکل های مردم نهاد است.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی و مساعدت های بی دریغ تشکل‌های مردمی و شرکای اجتماعی بهزیستی ، موسسات خیریه ، مراکز غیر دولتی و...در بحران کرونا ، ساماندهی اقشار آسیب دیده جامعه، کودکان بازمانده از تحصیل، زنان در معرض آسیب و کودکان خیابانی ، ۲۲ مرداد ماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به همه ی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان مسالت می نمایم .

کد خبر 21464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد