دامغان | ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه ( cbr) به ۶۰۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی

زحمتکش گفت : در طرح cbr در شهرستان دامغان ، ۱۰۳ روستا با ۷ تهسیلگر با جامعه آماری بیش از ۶۰۰ نفر از توانخواهان روستایی در حال اجرا می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه این شهرستان را ارائه کرد.

 زحمتکش هدف از اجرای برنامه تواتبخشی مبتنی بر جامعه را توانمند سازی معلولین و برابر سازی فرصت ها، ارتقای کرامت انسانی فرد معلول و خانواده وی در جامعه و بالا بردن عزت نفس و برخورداری اجتماعی معلولین در جامعه از طریق مشارکت جامعه در قبول مسئولیت دانستند.

وی در ادامه بیان داشتند : در طرح cbr در شهرستان دامغان ، ۱۰۳ روستا با ۷ تهسیلگر با جامعه آماری بیش از ۶۰۰ نفر از توانخواهان روستایی در حال اجرا می باشد که در سال ۹۸ مبلغ ۷۵۹۲۸۸۰۰۰ریال از اعتبارات سازمان در زمینه آموزش، اشتغال، و تشویق صندوق های مالی خرد هزینه گردیده است.

ایشان آموزش در خانواده، آموزش در جامعه، ارجاع به سطح بالاتر، ارائه وسایل کمک توانبخشی، اشتغال و کار یابی معلولین و حمایت اجتمای معلولین را از جمله خدمات شش گانه دانستند که به جامعه هدف بهزیستی در این طرح ارائه می گردد.

کد خبر 21463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد