حضور مدیر کل بهزیستی مازندران در دفتر گروه خبری تکرار به مناسبت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر گروه خبری تکرار با همکاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی ضمن تبریک هفته خبرنگار بر نقش رسانه های مستقل و مطالبه گر در پیشرفت همه جانبه استان تاکید کرد و گفت :  استان مازندران از نظر تعداد و کیفیت رسانه ها، جزو استان‌های برتر کشور است و رویکرد اصلی این  رسانه ها نیز بر پایه پرداختن به موضوعات روز و چالش های موجود، در عین جلوگیری از تشویش اذهان عمومی است.
مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات بهزیستی در همه‌گیری کرونا خاطرنشان کرد : خوشبختانه سازمان بهزیستی تحت ریاست دکتر قبادی دانا علاوه بر این که خدمات شایسته ای به جامعه هدف ارائه کرده است، از نیروی انسانی، مربیان و پرستاران مراکز شبانه روزی  نیز حمایت های خوبی بعمل آورده است.

  وی خواستار تداوم همکاریها برای ارتقا سواد عمومی  در حوزه به زیستن وانعکاس مطالبات مردمی شد و تصریح کرد:  امیدوارم در نتیجه این تعاملات و همکاریها شاهد حداکثر آگاهی و رفاه در میان عموم مردم و حداقل آسیب ها در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 21446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد