معاون پشتیبانی بهزیستی البرز منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز «مجیدباقری نوری» به سمت معاون پشتیبانی منصوب شد و از زحمات وجیهه محمدی فلاح معاون سابق پشتیبانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی استان «مجیدباقری نوری» به سمت معاون پشتیبانی منصوب شد و از زحمات وجیهه محمدی فلاح معاون سابق پشتیبانی تقدیر به عمل آمد.

در متن این حکم آمده است :

جناب آقای مجید باقری نوری
 
نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ((معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان البرز)) منصوب میشوید.

بی شک تضمین کیفیت فعالیت بخش های مختلف اداره کل به عملکرد صحیح، پویا  ، به موقع  ، جامع نگر، هماهنگ در عین حال دقیق معاونت پشتیبانی و منابع انسانی باز میگردد، لذا از جنابعالی انتظار دارم تمام سعی، توان تلاش و سوابق اجرایی خود را در راستای تقویت بستر اداری –مالی و ارتقاء عمومی خدمات در استان با اولویت موارد زیر بکار گیرید.

1-برنامه ریزی و نظارت بر امور مدیریت منابع انسانی  ، اداری – مالی، رفاهی و استخدامی

2-توجه ویژه در بهبود عملیات بودجه ریزی، حسابداری مالی و ذیحسابی و تلاش در جهت تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی با رعایت مقررات، ضوابط و دستورالعمل های مربوطه

3- اصلاح و تقویت سیستم های خرید و انبارداری

4- اصلاح و تقویت جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی، تملک دارایی با رعایت مقررات مالی – محاسباتی

5-پیگیری جذب اعتبارات ملی و توجه ویژه به پرداخت به موقع مستمری ها، یارانه ها و پرداخت های مددجویی

6- افزایش بهره وری سازمانی، توجه ویژه به کاهش هزینه ها از طریق تکنیک های مهندسی ارزش، صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی و تقویت امور رفاهی پرسنل

از خداوند یگانه و مهربان بالندگی و توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب در دهه عدا لت و پیشرفت مسئلت دارم.


اسدالله حیدری
مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 21440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد