رونمایی از پوستر سومین همایش سراسری توانمندی‌های علمی - پژوهشی نابینایان و کم بینا

با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و مدیرعامل موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز از پوستر سومین همایش سراسری توانمندی‌های علمی - پژوهشی نابینایان و کم بینایان در سال 1400 رونمایی شد.

محمدصادق کشفی نژاد در آئین اختتامیه نخستین جشنواره آوا و نما با تمجید از معرفی و شناسایی توانمندی نابینایان به اقشار جامعه، اظهار داشت: با این اقدام ارزشمند هم سایر اقشار از توانمندی‌های روشندلان آگاه می‌شوند و هم عزیزان نابینا با اعتماد به نفس و خودباوری توانایی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

مدیرکل بهزیستی فارس همایش سراسری توانمندی علمی پژوهشی‌نابینایان و کم بینایان را مکمل جشنواره‌های هنری عنوان و تصریح کرد : این همایش به ما کمک می‌کند تا ضمن شناسایی و معرفی نخبگان کم بینا و نابینا به آنان حس خودباوری و اعتماد به نفس تزریق کنیم.

وی تبادل نظر و بررسی علمی و مشکلات جامعه نابینایان را از دیگر اهداف این همایش عنوان و خاطرنشان کرد : امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران برگزاری همایش بتوانیم به نحو مطلوب آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کم بینا و نابینا را به جامعه معرفی کنیم.

گفتنی است نخستین جشنواره آوا و نما در دو بخش صوت و تصویر با موضوعات تعامل افراد بینا و نابینا، آموزش، اشتغال و گردشگری نابینایان در سال گذشته برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

کد خبر 21435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد