۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگار

‍ تجلیل مدیر کل بهزیستی لرستان از رضا حبیبی خبرنگار شاغل در اداره بهزیستی لرستان و صاحب امتیاز هفته نامه بانک رسا


 دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان به مناسبت روز خبرنگار به همراه مدیر روابط عمومی از رضا حبیبی خبرنگار شاغل در بهزیستی و صاحب امتیار هفته نامه بانک رسا دیدار و با تقدیم لوح سپاس از وی تجلیل بعمل آوردند.

 بنا به گزارش روابط عمومی دکتر یاری در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار و تشکر از زحمات رضا حبیبی و مجموعه تحریره هفته نامه بانک رسا در پوشش اخبار و برنامه های بهزیستی لرستان گفت: همکاری مداوم و دوستانه خبرنگاران با اداره بهزیستی در رونق و پیشبرد اهداف این سازمان نقش بسزایی دارد.

یاری افزود: خبرنگاران با قلم توانای خود و ایجاد انرژی مثبت در توسعه و اطلاع رسانی دقیق، بموقع و وثیق نقش مهمی دارند و بدور از انصاف است اگر نگوییم  در این مسیر عملکرد خوب و ماندگاری دارند.

 مدیر روابط عمومی بهزیستی استان نیز ضمن قدر دانی از زحمات چندین ساله رضا حبیبی بعنوان خبرنگاری مانا که فریاد رسای معلولان و جامعه هدف است، تصریح کرد: در جامعه خبری امروز  بیش از هشتاد درصد از سوژه هایی که در رسانه ها به آن پرداخته می شود به نطق مسئولان اختصاص دارد، در حالیکه این خبرنگار است که باید سوژه را انتخاب کند و موجب ایجاد تاثیرات مثبت و مرتبط با آن در جامعه شود.

 

کد خبر 21427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد