روابط عمومی بهزیستی  در ردیف روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی ایلام قرار گرفت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام با اشاره به نتایج ماهانه ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در خردادماه گفت: در این دوره اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امتیاز ۷۶(کسب امتیاز خوب)، دانشگاه علوم‌پزشکی با امتیاز ۶۹ و بهزیستی با امتیاز ۶۷ در بین دستگاه های اجرایی استان به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته آیت قیصربیگی، همچنین در بین  فرمانداری ها نیز فرمانداری شهرستان بدره به عنوان برتر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه  کماکان عملکرد ۵۸ درصد دستگاه های اجرایی استان در حوزه روابط عمومی ها در وضعیت ضعیف و خیلی ضعیف قرار دارد، ادامه داد: با این وجود در مقایسه  ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری شاهد رشد نسبی جایگاه روابط عمومی در برخی دستگاه های اجرایی بوده ایم ولی همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی گفت: در ارزیابی شاخص های ۲۰ گانه که در پنج سطح توصیفی بسیار خوب، خوب، متوسط، ضعیف و بسیار ضعیف انجام می شود در خرداد ماه سال جاری ۱۴ درصد دستگاه های اجرایی نمره بسیار ضعیف، ۴۴ درصد ضعیف، ۴۲ درصد متوسط و تنها ۲ درصد موفق شده اند که نمره خوب کسب کنند.

وی بیان کرد:  این در حالی است که در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۹۱ درصد دستگاه های اجرایی نمره بسیار ضعیف و ضعیف و تنها ۹ درصد موفق به کسب نمره متوسط شده بودند.

ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ایلام بر اساس شاخص های 20گانه بصورت ماهانه از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

در دوره نخست ارزیابی فروردین و اردیبهشت ماه عملکرد روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام در ردیف پنج دستگاه برتر قرار داشت.

پایان/

کد خبر 21425

برچسب‌ها

خدمات الکترونیک پرکاربرد