دکتر محمد عباسی به عنوان «رییس کارگروه تخصصی مراکز خدمات بهزیستی» (+زندگی) منصوب شد

دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، طی حکمی دکتر محمد عباسی را به عنوان «رییس کارگروه تخصصی مراکز خدمات بهزیستی(+زندگی) »، منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد عباسی

سرپرست محترم معاونت توسعه مدیریت و منابع

سلام علیکم 

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و احترام،  نظر به توانمندی، تعهد و اقدامات ارزنده جناب عالی در راسـتای طراحی واستقرار مراکز خـدمات بهزیستی (+زنـدگی) به موجب این حکم به عنوان "رییس کارگروه تخصصـی مراکز خـدمات بهزیستی (+زندگی) " منصوب می شوید.

 بـا عنـایت به جایگاه موثر سازمان بهزیستی در حوزه رفاه و تولی گری سلامت اجتماعی کشور، تنوع و تعـدد ماموریتها و مطالبات و نیازهای جامعه، انتظار دارم ضـمن بهره مندی از پتانسـیل و ظرفیتهای مردمی و شـبکه نهادهای غیردولتی فعال وتعامل و هماندیشـی با مـدیران و همکاران در راسـتای تبیین راهبردها و خط مشـی های سازمان، نظارت بر تصویب واجرای دسـتورالعملها و شیوه نامه های اجرایی و نظارتی مراکز مذکور، گسترش، فراگیری، شفافیت وتوزیع عادلانه خدمات و تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری، کاهش تصدی گری دولت و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان و به تبع آن تقویت سرمایه های اجتماعی کشوراهتمام ویژه نمایید. بـدیهی است در راسـتای پیشبرد اهـداف مورد نظر، معـاونین محترم سازمـان به ویژه رئیس محترم مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات وتحول اداری، مدیران کل محترم استانی و ستادی نهایت همکاری وتعامل را با جناب عالی خواهند داشت. توفیق روزافزون جناب عالی را در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان از خداوند متعال مسألت می نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رییس سازمان

کد خبر 21415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =