مهدیشهر | اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان در شهرستان

ناظمی گفت : ختصاص مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام اشتغال برای ۱۶ پرونده در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی نمونه ای از اقدامات اداره بهزیستی شهرستان در این راستا بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان هدی ناظمی  رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر از اعطای تسهیلات  ۷۰ میلیونی  اشتغال (مشاغل خانگی و خود اشتغالی) به توانخواهان تحت حمایت خبر داد .

هدی ناظمی گفت : از انجا که توانمند سازی و بازتوانی افراد جامعه هدف از گذشته یکی از اهداف دولت  و سازمان بهزیستی کشور بوده است و با توجه به شرایط که به دنبال بیماری کرونا برای آحاد جامعه و خصوصاً قشر مددجو و نیازمند، ایجاد آرامش نسبی برای این خانواده‌ها و کاستن از مشکلات آنان از دغدغه های اصلی  سازمان بهزیستی  است که یکی از راه های تحقق این هدف ایجاد اشتغال موثر و پایدار است.

ایشان در ادامه ضمن این مطلب که در این راستا و براساس اهداف سازمانی تلاش ما و کارشناسان حوزه های تخصصی  براین اصل بوده است تا تمامی گروه های تحت پوشش با مداخلات موثر سازمان و جلب مشارکت ها به توانمندی در زمینه مدیریت امور اقتصادی خود برسند افزودند : اختصاص مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام اشتغال  برای ۱۶ پرونده در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در زمینه مشاغل خانگی و خود اشتغالی نمونه ای از اقدامات اداره بهزیستی شهرستان در این راستا بوده است.

ایشان در پایان پرداخت  ۴ مورد کمک  بلا عوض ودیعه مسکن به ارزش  یازده میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و   اعطای دو مورد تسهیلات مسکن به ارزش ۳۰  میلیون تومان را یکی دیگر از اقدامات موثر اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در دستیابی به شعار توانمندی توانخوهان برشمردند.  

کد خبر 21410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد