شاهرود | گزارش عملکرد نمایندگی بهزیستی بیارجمند

محمودی گفت: اولویت های بهزیستی بیارجمند پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و توانمندسازی جامعه هدف در منطقه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان فاطمه محمودی رئیس نمایندگی بهزیستی بیارجمند گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این نمایندگی ارائه کرد.

محمودی با بیان اینکه خدمت به مددجویان بهزیستی یکی از زیباترین نشانه های مهر و نوع دوستی است اظهار کرد: نمایندگی بهزیستی بیارجمند از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در قالب پایگاه خدمت بهزیستی آغاز نمود.

این نمایندگی در فاصله ۲۹۰ کیلومتری از مرکز استان و در مساحتی به متراژ ۴۲۰۰ مترمربع خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری را به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی در ادامه بیان داشت:در حال حاضر ۶۴ توانخواه در حوزه امور توانبخشی و ۱۴ مددجو در حوزه امور اجتماعی از خدمات مستمر، موردی و هدفمندی بهره مند می باشند.

فاطمه محمودی با بیان اینکه اولویت های بهزیستی بیارجمند پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها و توانمندسازی جامعه هدف در منطقه می باشد، در راستای تحقق این مهم در سال گذشته مبلغ ۱۷میلیون تومان سرمایه کار بلاعوض، ۷میلیون تومان هزینه مناسب سازی مسکن، یک میلیون تومان هزینه درمان  و مبلغ ۲ میلیون تومان وسایل کمک توانبخشی به مددجویان پرداخت شده است.

وی در انتها اظهار داشت:در حال حاضر بهزیستی بیارجمند دارای دو مددکار  و دو نیروی خدماتی و با افتخار به مددجویان شهر بیارجمند و ۸ پارچه آبادی منطقه خدمت رسانی می کند.

کد خبر 21407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد