برگزاری کمیته راه اندازی مراکز مثبت زندگی

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان گفت :تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی بخشی دیگر از خدمات نوین سازمان بهزیستی محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان کارگروه تخصصی مراکز مثبت زندگی با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و اعضاء کارگروه در ستاد استان برگزار شد.
ایزدپور در ابتدا ضمن تبریک عید سعید غدیر خم از تلاشهای اعضاء در خصوص پیگیری و بررسی موارد مراکز مثبت زندگی تقدیر و تشکر کرد.
ایزدپور بیان داشت:تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی بخشی دیگر از خدمات نوین سازمان بهزیستی محسوب می شود که در مرتبه اول انتظار می رود  این خدمات با  شناخت از جامعه هدف سازمان و فعالیتها و خدمات تخصصی بهزیستی همراه باشد.
ایزدپور  اظهار داشت: اعضاء کارگروه تخصصی ستاد بهزیستی استان سمنان تا حد توان و با رعایت دستورالعمل ها و قوانین مرتبط با این مراکز و هماهنگ با ستاد بهزیستی کشور در خصوص افتتاح این مراکز همکاری می کند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان انسجام و هماهنگی  در همه ی بخشهای سازمان در جهت بهبود ارائه خدمت به جامعه هدف را مفید و سارنده دانستند.

در ادامه جلسه گلینی رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل بهزیستی استان سمنان گزارشی از روند احراز شرایط و گزینش متقاضیان ارائه کرد و دیگر اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان داشتند .

کد خبر 21399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد