شهر قدس|نیازهای قابل رفع توانخواهان  شهرقدس

کارشناسان معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان قدس در نشستی، موانع پیش روی خدمت رسانی به توانخواهان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که با حضور پروین یاری زاده رئیس و معصومه شیخان معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان قدس برگزارشد، کارشناسان و مددکاران دفاتر مختلف زیرمجموعه توانبخشی به بیان دیدگاه ها و طرح موضوعات خود پرداخته و پیشنهادهای لازم برای خدمت بهتر را ارائه کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در این نشست با تشکر از زحمات مددکاران و کارشناسان حوزه توانبخشی تصریح کرد: در خصوص تنظیم اسناد مالی بر اساس دستورالعمل ها و قوانین مربوطه، ثبت پشت نوبت نیاز های افراد دارای معلولیت، طرح مشکلات مربوط به قطع مستمری و ثبت پشت نوبت مستمری و نیاز سنجی توانخواهان، اقدامات خوب و ارزشمندی صورت گرفته که نیازمند ادامه این روال مطلوب در شهرستان هستیم.

پروین یاری زاده در ادامه نشست، بیان داشت: باید افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی و بستر گراها با توجه به شرایط و وضعیتی که دارند در اولویت کاری مددکاران قرار گیرند و عنایت بیشتری به آنها شود تا اندکی از رنج و غم خانواده این توانخواهان کاسته شود.

کد خبر 21396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد