اصفهان؛ هم‌گام با پویش ایران هم‌دل

مرضیه فرشاد از آغاز پویش ایران همدل در استان اصفهان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه این پویش با شعار " از همدیگر گره‌گشایی کنیم" از عید سعید غدیرخم تا ماه صفر ادامه دارد، افزود: پویش ایران همدل؛ با هدف تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام کمک آموزشی، وسایل بهداشتی و درمانی و ... بصورت ملی در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در عید سعید قربان و بیانات ایشان در خصوص کمک به خانواده های نیازمند، بهزیستی استان اصفهان همچون گذشته یاری رسان خانواده‌های کم برخوردار تحت پوشش خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان،  نرم‌افزارهای؛ هف هشتاد، سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون‌پی، پات، سیگنال را؛ راه‌های همدلی مردم برای پیوستن به این پویش ملی عنوان کرد و افزود: همچنین شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و درگاه www.behzisti.ir  از دیگر راه‌های پیوستن به این پویش ملی است.

فرشاد افزود: پرداخت کمک‌ها همچنین از طریق اجرای کد دستوری؛  #۱۴* میسر است.

وی ضمن دعوت از مردم نیکوکار و خیراستان اصفهان برای پیوستن به پویش ملی ایران همدل و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت، از همراهی همیشگی عموم مردم و خیرین استان اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، بهزیستی استان در  پویش نهضت مومنانه که بصورت استانی برگزارشد، ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی را به خانواده های نیازمند تحت پوشش اهداء کرد و در یک برنامه منظم بیش از ۴۰هزار بسته دیگر هم تا پایان ماه مبارک رمضان بویژه در ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و لیالی قدر در اختیار خانواده های نیازمند تحت پوشش قرار داد.

کد خبر 21374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد