آغاز "پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل" در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از "عید غدیر خم تا پایان ماه صفر" در استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: با  توجه به تاکیدات مقام  معظم رهبری بر ادامه روند کمک های  مردمی، بهزیستی استان کرمانشاه نیز پویش همدلی مومنانه با عنوان خاص  موضوع "کرامت علوی ، شور حسینی" در فاصله زمانی عید غدیر خم تا ماه محرم و همچنین ایام ماه صفر را برگزار می کند.

به گفته رضوان مدنی، کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای عزیزان تحت پوشش این سازمان  که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان در سطح کشور حضور دارند برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و انجام  سایر تمهیدات لازم، از اهداف راه‌اندازی این پویش است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط سخت اقتصادی، حضور مومنانه مردم عزیز استان در این پویش و در قالب نهضت ایران همدل می تواند همانند پویش قبلی باعث شود که هم  کمک ها سریع، دقیق و شایسته به جامعه هدف و افرادی که نیازمند هستند برسد و هم موجب شکل گیری یک نهضت مردمی شود.

وی با بیان اینکه این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد، افزود: برای توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند و طبیعتاً در ایام این پویش که مصادف با ماه مهر هم خواهد بود برای تهیه نوشته هزار وسایل کمک آموزشی خصوصاً استفاده از وسایلی برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک خواهد شد.

رضوان مدنی بیان داشت: خیرین و همشهریان عزیز می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر برای اطعام و نذورات خود در نظر داشتند را  به ادارات بهزیستی در سراسر شهرستان های استان تحویل دهند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

این مسئول از هموطنان و هم استانی های نیک اندیش خواست تا  کمک های خود را به شماره کارت  ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵  واریز و یا با استفاده از کد دستوری # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه پرداخت نمایند.

گفتنی است هم استانی عزیز می توانند با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز به این پویش بپیوندند:

۱۴#*

۹#*۷*۷۳۳*

۵#*۵*۷۴۱*

۳۰۰#*۷۲۴*

۲۵#*۶*۷*

۱#*

کد خبر 21360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد