آغاز پویش ایران همدل برای ارایه بسته های معیشتی به جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور

ایزدپور گفت : به طور قطع این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به نقل از علیرضا ایزدپور مدیرکل گفت : آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل ، برای ارایه بسته های معیشتی به جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور آغاز شد

ایزدپور گفت : با  توجه به  تاکیدات  مقام  معظم رهبری بر ادامه روند کمک های  مردمی، سازمان بهزیستی در این مرحله نیز پویش همدلی مومنانه  در نهضت ایران همدل را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغار کرده است و این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل خواهد گرفت.

ایشان در ادامه ضمن بیان این مطلب که این پویش با عنوان خاص  موضوع "کرامت علوی ، شور حسینی" در فاصله زمانی عید غدیر خم تا ماه محرم و همچنین ایام ماه صفر ادامه پیدا خواهد کرد هدف از این پویش را راه اندازی این پویش در راستای  کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای عزیزان تحت پوشش این سازمان  که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان در سطح کشور حضور دارند برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و انجام  سایر تمهیدات لازم ذکر کرد.

ایزدپور گفت : به  طور قطع این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد. همچنین جهت توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند و طبیعتاً در ایام این پویش که مصادف با ماه مهر هم خواهد بود برای تهیه نوشته افزار و وسایل کمک آموزشی خصوصاً استفاده از وسایلی برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هموطنان نیک اندیش خواست تا  کمک های خود را به شماره ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا #۱۴*  و از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال پرداخت کنند. 

وی همچنین یادآور شد: هموطنان می توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند برای اطعام و نذورات  خود داشته باشند را به ادارات بهزیستی شهرستان ها و استان های سراسر کشور ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

ایشان در پایان : هم استانی های ارجمند نیز می توانند با کدهای دستوری #14* ، #5*5*741* ،

#25*6*724* و #1* یاری رسان ما در این پوش ملی باشند .

کد خبر 21353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد