دیدار مدیر کل بهزیستی ایلام با رییس و هیات مدیره خانه مطبوعات ایلام

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار مدیر کل بهزیستی ایلام با رییس و هیات مدریه جدید خانه مطبوعات استان ایلام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، دکتر "زهرا همتی" مدیر کل بهزیستی ایلام در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات این قشر این مناسبت مهم را فرصتی مناسبت برای پاسداشت از قشری دانست که به عنوان سربازان جبهه آگاهی و اندیشه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

زهرا همتی لازمه کار اطلاع رسانی را صداقت، دقت و سلامت خبر عنوان کرد و  ادامه داد: خبرنگاران با توجه به رسالتی که داشته باید اطلاع رسانی درست و دقیق را سر لوحه کاریشان قرار دهند.

وی همچنین نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی حوزه های مختلف را مهم دانست و گفت: رسانه های مختلف گروهی می توانند در زمینه احیا فرهنگ توسعه مشاغل خانگی و تشویق مددجویان به سمت مشاغل غیر اداری نقش مهمی ایفا کنند.

در ادامه رییس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به تعامل مناسب مجموعه بهزیستی ایلام با رسانه های گروهی استان ابراز امیدواری کرد این تعامل حفظ و در آینده نیز بیشتر شود.

وی حضور مدیرکل بهزیستی استان درمحل خانه مطبوعات را یک روش رفتاری مترقی و تکریم جایگاه صنفی نهاد خانه مطبوعات دانست که باید یک الگویی برای سایر مدیران باشد.

سامی شهبازی همچنین به اقدام های بهزیستی ایلام در راستای پیشگیری از کرونا در مراکز این سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب این سازمان خدمات لازم و به موقع به مددجویان زیر پوشش در مراکز شبانه روزی ارایه شد.

در این دیدار هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل بهزیستی استان ایلام به بیان دیدگاه های خود در خصوص تقویت فعالیت های این دستگاه پرداختند.

کد خبر 21352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد