آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل، برای ارایه بسته های معیشتی به جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی استان از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان با  اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان سازمان بهزیستی "پویش همدلی مومنانه" برای کمک رسانی به جامعه هدف را در پیش گرفت که خوشبختانه با استقبال  خوب مردم نوع دوست ایران اسلامی و در استان با همراهی مردم شریف استان همدان مواجه شد. 

الوند گفت: با  توجه به  تاکیدات  مقام  معظم رهبری بر ادامه روند کمک های  مردمی، سازمان بهزیستی در این مرحله نیز "پویش همدلی مومنانه  در نهضت ایران همدل" را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عنوان این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل  گرفته است افزود:  این پویش با عنوان "کرامت علوی ، شور حسینی" در فاصله زمانی عید غدیر خم تا ماه محرم اجرا و تا پایان  ماه صفر نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

حمیدرضا الوند هدف از راه اندازی این پویش را  که بصورت کشوری برگزار می شود در راستای  کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی مقیم مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان در سطح کشور عنوان کرد و گفت: بخشی از کمک های مردمی این پویش برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و انجام  سایر تمهیدات لازم در این خصوص هزینه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: به طور قطع این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان از هموطنان و هم استانی های نیک اندیش خواست تا  کمک های خود را به شماره ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا #۱۴*  و از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال پرداخت کنند.

الوند از آمادگی ادارات بهزیستی شهرستان ها برای دریافت کمک‌های غیرنقدی  شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی، اقلام و وسایل بهداشتی و... خبر داد و گفت: این اقلام پس از جمع آوری در  اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان در استان قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است هم استانی عزیز می توانند با استفاده از کدهای دستوری زیر نیز به این پویش بپیوندند:

۱۴#*

۹#*۷*۷۳۳*

۵#*۵*۷۴۱*

۳۰۰#*۷۲۴*

۲۵#*۶*۷*

۱#*

کد خبر 21343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد