وسعت بخشش از غدیر تا صفر / آغاز پویش همدلی مومنانه در آذربایجان شرقی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از آغاز پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل با شعار «کرامت علوی، شور حسینی» در استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد. دکتر فرگل صحاف ادامه داد: این پویش در قالب ایران همدل از عید غدیر شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، صحاف هدف از راه اندازی پویش همدلی مومنانه را حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی دانست و افزود: پرداخت کمک معیشتی به خانوارها،  تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای افراد تحت مراقبت در مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط زندگی برای اقشار ضعیف به خصوص مددجویان بهزیستی را سخت کرده است، از مردم خیّر و نوع دوست استان خواست تا با مشارکت در این پویش، بهزیستی را در راستای توانمندسازی جامعه هدف همراهی کنند.
صحاف اظهار کرد: افراد خیّر می توانند کمک های نقدی خود را با وارد کردن کد دستوری #۱۴* یا #۵۵۷۴۱* یا از طریق نرم افزارهای سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک و کیپاد، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ پرداخت کنند.
وی افزود: هم چنین مردم می توانند کمک های غیرنقدی و نذورات از قبیل اقلام و جیره های خشک غذایی در ماه محرم و صفر را  به ادارات بهزیستی تحویل دهند.
صحاف گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان بهتر است مردم به جای پخش غذاهای نذری، مواد غذایی خشک به نیازمندان بدهند تا علاوه بر جلوگیری از گسترش کرونا، نذری ها به دست افراد نیازمند واقعی برسد.

کد خبر 21335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد