حضور مدیر کل بهزیستی مازندران در خبرگزاری ایلنا به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت 17مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در مازندران با همکاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوت فقید رسانه مرحوم فرامرز درخشنده، خبرنگاران و اهالی رسانه را شرکای اجتماعی بهزیستی دانست و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری رسانه‌ها مردم بهتر زیستن را تجربه کنند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در آگاهی بخشی و ترویج بهتر زیستن در جامعه افزود: جا داشت در روز خبرنگار از اهالی رسانه و خبرگزاری ایلنا بواسطه تلاششان در کمک به این نهاد حمایتی تجلیل ویژه می‌شد اما ویروس کووید 19 و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی این فرصت را از ما گرفت.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به اشتراکات زیادی که بین جامعه هدف بهزیستی و مخاطبین خبرگزاری ایلنا و روزنامه کارو کارگر وجود دارد، بر تعامل دو جانبه رسانه و بهزیستی تاکید کرد و خاطرنشان کرد :از آنجائیکه نقش رسانه را در شناسایی مشکلات جامعه هدف تاثیر فراوانی دارد، بهزیستی نیازمند همکاری بیشتر از سوی رسانه‌ها است.

کد خبر 21334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد