استان سمنان ا  سرخه ا دیدار مردمی مدیر کل بهزیستی استان سمنان در سرخه

خدمت به محرومین موهبت الهی است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت هفته بهزیستی علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق رستمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه  با مردم دیدار داشت.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  در ابتدا یاد شهدا و امام شهدا (ره) علی الخصوص شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی کشور را گرامی داشت.

ایزدپور با تبریک هفته بهزیستی و تصریح شعار هفته بهزیستی مبنی بر"بهزیستن در گام دوم، شفافیت، تواتمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی " خدمت به محرومین و معلولین  را یکی از اهداف تاسیس سازمان بهزیستی کشور دانست.

ایشان اظهار داشت: توفیق خدمت به محرومین موهبت الهی است  و اداره کل بهزیستی استان سمنان همواره در تلاش است خدمات تخصصی شایسته ای را به عموم و جامعه هدف خود ارائه دهد.

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه گزاشی از فعالیتها و اقدامات اداره کل بهزیستی استان  در سال ۹۷ ارائه دادند و بیان داشت: اهمیت و نقش سازمان بهزیستی در ارتقای سلامت اجتماعی در تزریق نشاط و شادابی و امید در بیشتر فعالیتهای آن تجلی یافته است.

 ایشان بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان در تحقق شعار و اهداف عالیه نظام و خدمت رسانی بهینه تلاش می کند و اداره بهزیستی شهرستان سرخه هم اکنون با داربودن ۲۴۰ پرونده مددجویی خدمات متفاوتی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ارائه می دهد.

کد خبر 2133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد