بازدید مدیرکل بهزیستی استان و فرمانده بسیج ادارات از کارگاه های خود اشتغالی

ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : یکی از راه های موثر در توانمند سازی مددجویان اشتغال موثر و پایدار است که سازمان بهزیستی کشور حمایت های اثرگذاری را در این بحث انجام می دهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل به همراه دهرویه فرمانده بسیج ادارات استان بازدیدی از کارگاه های خود اشتغالی داشتند.

در این بازدید ابوالفضل تشرفی فرمانده  بسیج رمضان اداره کل بهزیستی استان نیز حضور داشت.

در ابتدا مدیران از سه کارگاه سفالگری بازدید داشتند که مدیرکل بهزیستی استان سفالگری را مهارتی سخت دانستند و تنها عامل پیشرفت در این حرفه را علاقه برشمردند و ابراز داشتند : یکی از راه های موثر در توانمند سازی مددجویان، اشتغال موثر و پایدار است که سازمان بهزیستی کشور حمایت های اثرگذاری را در این بحث انجام می دهد.

در بازدید از کارگاه های سفالگری مشکلات پیش رو تولید در این کارگاه ها پیگیری شد.

دهرویه فرمانده بسیج ادارات گفت : درخصوص خرید و شرایط لازم از تمام ظرفیت های موجود استفاده می کنیم تا بتوانیم گامی موثر در ارتقاء سطح فردی و اجتماعی این حرفه برداریم.

در ادامه این بازدید مدیرکل بهزیستی استان و دهرویه دیداری با ۲۰ نفر از هیات امنای مسجد شهرک بهارستان در مسکن مهر داشتند. در این دیدار مشکلات مربوط به ۴ مجتمع مسکونی که جمعی از مددجویان بهزیستی آنجا ساکن هستند مطرح شد.  

کمبود فضای اختصاصی تفریحی، نبود امکانات فرهنگی، پیگیری مسائل و مشکلات خانواده دو معلولیتی و بررسی آسیب های اجتماعی در این منطقه بخشی از پیگیری های مدیران در این دیدار بود.

در پایان علیرضا ایزدپور و فرمانده بسیج ادارات از کارگاه خیاطی در شهرستان سمنان بازدیدی داشتند و شنوای مشکلاتی این واحد تولیدی چون کمبود چرخ خیاطی، فروش، خرید مواد اولیه و ... بودند و پیگیری لازم در خصوص برطرف شدن این مسائل انجام شد.

کد خبر 21328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد