حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران در خبرگزاری مهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت 17 مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در مازندان با همکاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر گوهردهی ضمن قدردانی از رویکرد خبر گزاری مهر بعنوان یک رسانه فعال و فنی در انعکاس اقدامات بهزیستی گفت: مجموعه خبرگزاری مهر بعنوان رسانه ای قابل اتکا و مطلع همواره یاری رسان بهزیستی در تحقق مطالبات به حق جامعه هدف و چشم انداز های این نهاد حمایتی  بوده است.
وی با اشاره به برخورداری 163 هزار خانوار از خدمات بهزیستی در سطح استان افزود: آگاهی بخشی با کیفیت و برخورداری از آموزش های مهارت های زندگی  از حقوق اولیه این جمعیت قابل توجه است که تنها در سایه تعامل با رسانه های حرفه ای محقق خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران  ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در کنترل و پیشگیری آسیب های ناشی از همه گیری  کرونا گفت: شناسایی مناطق پر خطرو گروه های تحت آسیب و بهره مندی از ظرفیت جامعه هدف در جهت تولیدات مرتبط با پیشگیری از کرونا بخشی از اقدامات این نهاد در حوزه  مدیریت کرونا بود.
وی تعطیلی و آغاز به کار مراکز روزانه از جمله مهدهای کودک را تابع دستورالعمل های کشوری و مصوبات ستاد استانی پیشگیری از کرونا اعلام کرد و افزود: یکی از مواردی که در کنترل و جلوگیری از انتقال آلودگی در مهدهای کودک  اهمیت دارد  تفاوت مهدهای کودک از نظر تعداد و همچنین شکل و فضای آموزشی با پیش دبستانی ها است.
مدیر کل بهزیستی مازندران در پایان  با بیان اینکه  همواره ارتباط مناسبی بین رسانه های استان و بهزیستی مازندران برقرار بوده بار دیگر از اصحاب رسانه بواسطه فعالیت های اثر گزار و بی منت تقدیر و قدردانی کرد و برای آنها در مسیر سخت و دشوارشان آرزوی موفقیت و سعادت نمود.

کد خبر 21325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد